משלוח פרחים לראש השנה

משלוח פרחים לראש השנה

למסורת של משלוח פרחים בראש השנה – משמעות רבה בתרבות היהודית, בה פרחים מקושרים לרוב לאירועים משמחים. זאת מחווה נהדרת של אהבה והערכה, קלאסיקה שתמיד מרגשת את מקבל הזר או הסידור המקושט, לבד או בתוספת בקבוק יין או אגרטל יפהפה.

ראש השנה הוא זמן של חגיגה והתחלות חדשות, זמן של הרהור, והגדרת כוונות לשנה הקרובה – דרך משלוח זר פרחים תוכלו להביע איחולים וברכות לשנה הקרובה של האהובים לכם.
הצבעים התוססים והריחות המענגים של סידורי הפרחים, מוסיפים לאווירה החגיגית ומכניסים שמחה, צבע, רגש ויופי לכל בית שאליו הם נשלחים, הפרחים הטריים מסמלים את ההתחלה החדשה, את התקווה לשנה שמחה ומשגשגת, ומעצימים את האווירה החגיגית הכוללת.

בפרחי שנקין תוכלו להזמין חבילות ייחודיות לראש השנה, המשלבות בזרי הפרחים אלמנטים סמליים של החג כמו רימונים, תפוחים ותמרים או משלוחי זרי פרחים קלאסיים ואפילו עציצים מיוחדים. תוכלו לבחור בין מגוון זרים או סידורים בגדלים שונים ובסגנונות שונים - לבן בוהק וחגיגי כמו הסחלב, או להתפרע עם זר פרחים צבעוני ומלא חיות – תלוי בסוג הקרבה שלכם עם מקבל הזר, ועם האופי שלו.

כמובן, שתוכלו להזמין סידור פרחים גם עבורכם... אם אתם מארחים בביתכם לערב ראש השנה, זר פרחים יקפיץ משמעותית את מראה שולחן החג וישתלב נהדר עם המפה וכלי האוכל. בראש השנה מגוון גדול של פרחים, כך שתוכלו להתאים את הסגנון והצבעים שמתאים לעיצוב השולחן שאתם מתכננים ולעיצוב הכללי של הבית שלכם . בסיום הערב, תוכלו להעניק לכל אורח פרח, שילווה אותו בימים הקרובים של תחילת השנה החדשה כמעין סמל לערב החגיגי שחוויתם ביחד ולהחזקת האיחולים המשותפים שלכם לשנה טובה ושמחה.

אם אתם רוצים לקבל טיפים על שילוב נכון של זר פרחים או סידור פרחים כמרכז שולחן החג – תרגישו חופשי לשאול אותנו ! בחנות הפרחים שלנו בתל אביב, תמצאו צוות מקצועי של שוזרים שישאל אתכם מספר שאלות מנחות וידע ישר מה הסידור שמתאים לשולחן החג שלכם.

אם אתם מתכננים לעשות משלוח פרחים בתל אביב, מומלץ שתבצעו את ההזמנה מספר ימים לפני החג על מנת להבטיח שהמשלוח יגיע בזמן בתקופה העמוסה שלפני החג.

מתי ראש השנה ?
ראש השנה יחול השנה בכ"ט באלול תשפ"ג ועד ב' בתשרי תשפ"ד
15 לספטמבר 2023 ועד 17 לספטמבר 2023

אנחנו כאן בחנות הפרחים פרחי שנקין בתל אביב - נשמח להתאים לכם את הזר הנכון שמתאים לסגנון שלכם ושל המארחים שלכם, ולמסגרת התקציב שלכם

ניתן להזמין אונליין באתר, בצ'אט בוואטס אפ או טלפונית – מה שנוח לכם

  מאמרים נוספים