משלוח פרחים לחגים – מחווה קלאסית ומרגשת

משלוח פרחים לחגים – מחווה קלאסית ומרגשת

תקופת החגים מעוררת בכולנו רגשות חזקים– מחשבות נוגות על משפחה, בית, זיכרונות ילדות של שולחן הומה, ניחוחות של בישולים וזמן איכות חגיגי וחמים.

בתקופת החגים רובנו מרגישים כי הלב מתרחב– משהו באווירה הקולקטיבית מאפשר מרחב גדול יותר לתת ולקבל, מעין צורך לעצור את מרוץ החיים בשביל להודות, להוקיר, לרגש ולהתרגש .
לכן, תקופת החגים הינה הזדמנות נהדרת למשלוח פרחים לאהובים עלינו,
ודרך הפרחים להזכיר להם כמה הם יקרים, משמעותיים וחשובים לנו.
משלוח פרחים בעצם מספר – אני חושב עליך, אתה חשוב לי, אני רוצה שיהיה לך נעים וחמים וריחני, לפרחים יש שפה משלהם ועל כך נאמר : דבר אליי בפרחים...

לכל חג יש את הנרטיב שלו, ההקשרים והמטען התרבותי שלו, ולכן, לכל חג ניתן לבחור משלוח זר פרחים שיתאים למאפייניו האישיים שלו.

חנוכה למשל הוא חג האור והאש, חג שמסמל את ניצחון האור על פני החושך,
מסר פילוסופי עוצמתי שניתן לבטא דרך בחירת זר בגוונים כגון אדום, כתום וצהוב, שהשילוב שלהם ביחד הינו חזק ודרמטי. בגזרת הצבעים הללו תוכלו למצוא זר פרחים של חמניות, ליזיאנטוס וחרציות, שביחד יצרו לכם זר קלאסי שיתאים לכל שולחן חג, ככה סמוך לחנוכייה המאירה, לסופגניות המושחתות ומטבעות השוקולד.

לעומת זאת בפסח לדוגמה, יתאימו צבעים עדינים יותר כגון לבן וסגול לילך, צבעים נקיים שמתחברים לטוהר החג הנתפס כחג של התחדשות וניקיון פנימי עמוק.

כל מי שיקבל מכם משלוח פרחים יתרגש ויוקיר לכם תודה, וגם ישמח לקשט עם הזר את שולחן החג- סידור פרחים דקורטיבי במרכז השולחן, מוסיף חגיגיות ועומק למראה השולחן, ויעצים את הלוק ותחושת החגיגיות.

פסח יחול השנה בי"ד בניסן תשפ"ג 5.4.23 ויסתיים בכ"א בניסן 12.4.23
שבועות יחול השנה בה' בסיוון תשפ"ג 25.5.23 וערב ראש השנה בכ"ט באלול 15.9.23

סמנו את התאריכים ביומן וסגלו לעצמכם הרגל קבוע לשלוח לאהובים שלכם פרחים בחגים, מעין מסורת חמימה וריחנית בעלות נוחה שאפשר לתחזק לטווח ארוך.

אם אתם מחפשים משלוחי פרחים בתל אביב והסביבה, אנחנו כאן בפרחי שנקין נשמח להתאים לכם את הזר הנכון למאורע, לתקופה, לסגנון שלכם ולמסגרת התקציב.


למשלוח זר פרחים בתל אביב וגוש דן הקליקו כאן>>

  מאמרים נוספים