עציצים במשרד – למה זה חשוב ?

עציצים במשרד – למה זה חשוב ?

מה רוצה כל מעסיק ? עובדים מרוצים, מחויכים, שמגיעים בכיף למשרד ונהנים לשהות בו.
אחת הדרכים לכך – ויש המון – היא להכניס למשרד אווירה חמימה ונעימה ושופעת חן, אווירה של בית. ומה נחשב יותר בית מאשר פרחים וצמחים ?


קשה להאמין, אבל מה שרובנו הבנו בצורה אינטואיטיבית וטבעית הוכח כבר במחקרים של ממש – נוכחות של פרחים, עציצים וצמחים במשרד משפרת את הפרודוקטיביות של העובדים, את היצירתיות ואפילו מעלה את מדד האושר הארגוני.

פרחים מייצרים אנרגיה חיובית, הם משפרים את מצב הרוח וממש מעוררי השראה, רוגע ואופטימיות, מקלים על לחצים, מורידים דאגות ומפחיתים מתח. אפילו מבט קצר עליהם עשוי להזכיר לעובדים לעצור רגע, לנשום עמוק, לתת למחשבות רגע של נחת לפני שחוזרים למסך המרצד או לערימת הניירת.

ידוע גם שחלל שיש בו הרבה צמחים טבעיים, איכות החמצן בו טובה יותר ועשירה יותר  – משמע, האנשים ששוהים בחלל הזה ינשמו אוויר איכותי יותר, יהיו פחות עייפים ויסבלו פחות מעור יבש וגירויים בעור.


איפה למקם במשרד את הפרחים והעציצים ? 

בדלפק הכניסה למשרד, או במרכז הלובי אם יש. דבר ראשון שיראה העובד/האורח שמגיע למשרדים שלכם – הוא זר פרחים גדול וצבעוני שמקדם את פניהם באמירת שלום שמחה וחמימה, שישר מעלה חיוך על הפנים.

גם בחדרי העבודה והישיבות כדאי לשלב צמחים, לצד מכשירי חשמל "קרים" כמו המחשב, המקרן והמסך כדאי להכניס קצת צבעוניות וחיות.

איזה פרחים הכי מתאימים למשרדים ?

דבר ראשון – תתייעצו. יש שפע צירופים וסגנונות אפשריים, הצוות המקצועי של חנות הפרחים שלנו בתל אביב ישמח להעניק לכם שיחת ייעוץ ללא שום התחייבות – ולהמליץ לכם על העציצים וסידורי הפרחים שהכי מתאימים לסביבת העבודה שלכם.
נוכל לומר שהפרחים הכי נפוצים הם בד"כ – לשון החותנת שצריך תנאים מאוד פשוטים, סיגלית שמאוד נוחה לטיפול ויודעת לקבל תשומת לב גם מאור פלורסנטים, קיסוס החורש המטפס שאינו זקוק כמעט לשמש ועוד רבים כגון : אלוורה, פילודנדרון, טילנדסיה, חמציץ, בגוניה, גרברה, לבנדר, צבעונים, ליליות, ליזיאנטוס, חרציות וסחלבים.

איך שומרים על העציצים במשרד ? 

ראשית, בוחרים סוגי צמחים שדורשים תחזוקה פשוטה יותר. שנית, בהנחה שאין במשרד שלכם אנשי ניקיון או תחזוקה קבועים - מייצרים תורנות עובדים. אם נסביר לכלל עובדי המשרד שהצמחייה שומרת על מצב הרוח והבריאות שלהם, יהיה קל יותר לרתום אותם לתורנות פשוטה על בסיס שבועי/חודשי שתכלול השקיית הצמחים, שינוי קל של המנח שלהם לטובת קרני השמש ותשומת לב של כמה דקות לוודא שהכל תקין.

אז אם החלטתם למלא את המשרד בעציצים ופרחים בשביל להרים את המורל ולהכניס אווירה טובה – אנחנו כאן בפרחי שנקין נשמח לספק לכם ייעוץ מקצועי ולבצע עבורכם משלוח בכל אזור תל אביב וגוש דן.

  מאמרים נוספים