10 הפרחים הכי נפוצים בזרי פרחים

10 הפרחים הכי נפוצים בזרי פרחים

ישראל שלנו – ארץ זבת חלב, דבש ו... פרחים. שפע אדיר של פרחים בכל הצורות, הגדלים והצבעים, עולם שלם של אפשרויות שמתוכו ניתן ליצור אינספור סוגי זרים לקישוט הבית ואירוע, והן כמחווה נוגעת ומרגשת לאדם יקר ואהוב.


אלה 10 הפרחים הכי נפוצים בימים אלה, שמשמשים לזרי וסידורים פרחים :

1 - ורד – הקלאסיקה הנצחית היא בעצם קטגוריה בפני עצמה, מאחר וגם לו יש מגוון סוגים ומינים בצבעים שונים. מעבר ליופי המרשים שלו, מדובר על אחת הפרחים העמידים ביותר מה שהופך אותו לאהוב במיוחד על שוזרי זרי וסידורי הפרחים.

2– גרברה – או בשמו השני "חיננית אפריקאית". גם הוא מגיע פורח בכל עונות השנה, ומופיע במגוון צבעים ולכן ניתן לשלב אותו כמעט בכל זר וסידור. החזות שלו מזכירה מעין שמש קורנת, שמסמלת חיות, חום, אופטימיות, התחדשות ושמחת חיים.

3– אזלאה – צומח כל השנה, ומעניק פריחה מרשימה ומהודרת בגווני אדום, סגול, ורוד ולבן, מוסיף אלמנט של אור ומעין ניצנוץ לכל זר. משתלב נהדר עם הגרברה והליליום.

4  גיבסנית  כבשה אותנו בסערה בשנים האחרונות, בשל העובדה כי היא מאוד סתגלנית ומתאימה כמעט לכל זר, לרוב תפקידה לתת מעין רקע ונפח לזר ולהעצים את הפרחים שלידה.

5 – פרוטיאה – פרח טרופי מרשים שמגיע במגוון רחב של צבעי אדמה ופסטל, ומוסיף לזר קסם מהפנט בשל התנועה הייחודית שלו והמרקם הקטיפתי. מסמל שינוי, אופטימיות ותקווה.

6 – חרצית – או בשמה הלועזי כריזנטמה שמשמעותו ביוונית עתיקה "פרח הזהב". החרצית מגיעה בשפע אדיר של צבעים וגדלים, ומייחסים לה יכולות גבוהות של ריפוי וחידוש אנרגיות.

7 – ליליה – פרח עם מראה אצילי מיוחד וניחוח מדהים. בשל המראה הייחודי שלו שמזכיר פעמון, נהוג להתייחס אליו כפרח שמסמל תפילה, רחמים ובקשה לחסד.

8 – אסטר – מה מזכיר לכם השם ? אכן, כוכב – וזאת בשל הצורה של ראש הפרח. הגוונים הנפוצים ביותר שלו הם ורוד, לבן וסגול והוא מגיע ב2 גרסאות – נמוכה (עד 30 ס"מ) וגבוהה (עד 70 ס"מ). לאסטר ניחוח עדין שאינו משתלט, ולכן מתאים כמתנה שמיועדת לבית ולמשרד.

9 – סנפוליה – או בשמה העברי סיגלית אפריקאית – עם פריחה מפוארת ושופעת כמעט כל השנה, מציגה עלים מבריקים בצורת לב שמוסיפים לזר הפרחים טאץ' מלכותי מהודר.

10 – שושן צחור – את הרשימה שלנו סוגר עוד פרח קלאסי, אם תרצו נכס צאן ברזל של זרי הפרחים בישראל שמכניס לזר הפרחים יופי נקי ורוך, עם ריח נעים. מתאים במיוחד למחווה רומנטית ולזרי כלה.

אצלנו בחנות הפרחים בתל אביב תוכלו למצוא את כל הפרחים הללו, בשילובים שונים – מקוריים ונועזים או שמרניים ופופולאריים –הכל בהתאם לאופי שלכם, לאופי מקבל המחווה או האירוע המדובר. הצוות המקצועי שלנו ישמח להתאים לכם את הזר, הסידור או הקישוט המדויק לכם.

  מאמרים נוספים