מגמות עכשוויות בעיצוב פרחים

מגמות עכשוויות בעיצוב פרחים

מאז ומעולם, כלומר אלפי שנים שפרחים בעלי תפקיד משמעותי גם באומנות וקישוט, גם בטקסים דתיים, גם בהקשר רפואיים.
בנוסף, כבר מימי קדם זרי פרחים שימשו כסוג של מחווה, נתינה והבעת רגשות של יופי, אהבה, געגוע, שמחה ומגוון שלם של מסרים.


כמו כל ענף ותיק, גם ענף הפרחים משתנה, מתפתח ומתחדש כך שישמור על רלוונטיות ושיח עם העידן הנוכחי.

אם חשקתם להזמין משלוח זר פרחים לאדם אהוב, יש מצב שכל השפע מסביבכם קצת יבלבל אתכם... אז קודם כל העצה החשובה ביותר – פנו לחנות פרחים שאתם סומכים על הצוות שבה, ששולט במידע ויודע לשזור בצורה מקצועית ומיומנת שמכיר היטב את המלאכה. ואם אתם בכל זאת אוהבים לבחור ולשלוט במידע – עשינו לכם קצת סדר.

שילובי הצבעים השולטים ביותר בשנת 2023 הוא זר פרחים המשלב מעין ניגודים – כמו ירוק ואדום, או כחול עז וסגול וצהוב וכתום. הצבעים העזים מייצרים רושם מהודר ודומיננטי, בעוד הצבעים הרכים כמו הורוד והסגול מאזנים את המראה, ומכניסים מימד של אור ורוך.

עוד דרך לבטא את הניגודיות השולטות בענף הפרחים היום, הוא לשלב בסידור הפרחים פרחים צעירים כמו לילית, יחד עם פרחים בוגרים יותר כמו גרברה. השילוב הזה מכניס עומק ואינטליגנציה לזר, וריגוש מובטח למקבל הזר.

בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה חדשה נוספת – תודעה אקולוגית וקיימות, ועל כן תוכלו למצוא יותר ויותר פרחים אורגניים נטולי כימיקלים בתהליך הגידול. בנוסף, כחלק ממגמה זאת – נשלב בזרים שלנו יותר ויותר פרחי בר ופרחים עונתיים ובכך נשרת את המערכת האקולוגית המקומית ואת ערך הידידותיות לסביבה.

אחד הטרנדים החמים של התקופה – וגם אותו כמובן תוכלו למצוא אצלנו בחנות הפרחים שלנו בתל אביב – הוא זר פרחים בתוך קופסה. תדמיינו קופסה מעוצבת, שבתוכה יש פרחים מהממים ושובי לב. אחד היתרונות במשלוח פרחים באופן הזה, הפרחים ינבלו בשלב מסויים אבל הקופסה נשארת, גם שימושית וגם כפריט נוי ועיצוב שיזכיר אתכם תמיד ואת המחווה שהענקתם.

אצלנו בפרחי שנקין תל אביב תוכלו למצוא מגוון גדול של זרי פרחים למשלוח או לאיסוף עצמי, החל מזרים בעיצוב קלאסי שמרני ועד לזרי פרחים אופנתיים וחדשניים במגוון סגנונות.

משלוח זר פרחים ליום הולדת, לכלה, ליולדת, לבני הזוג או כל סיבה אחרת שמצריכה התייחסות – נשמח להתאים לכם את הזר הנכון לכם ובמידת הרצון לשלב במשלוח בקבוק יין, בלונים ושוקולד, ולהביע את הרגשות שלכם בצורה המדויקת ביותר.

  מאמרים נוספים