משלוח עציצים לבית ולמשרד

משלוח עציצים לבית ולמשרד

עציץ כמתנה – אחת הקלאסיקות המוכרות והאהובות... מחווה ששומרת על מעמדה במשך עשרות שנים, ועל אף שעשויה להיחשב כ"לא מקורית" מסתמן שהיא תמיד תמיד משמחת ומרגשת את מקבל המתנה.

רבים מעדיפים לשלוח עציץ ולא זר פרחים שמתכלה לאחר מספר ימים – זהו בעצם היתרון הבולט ביותר בקניית עציץ כמחווה לחגים ולימי הולדת, אם במשלוח עד הבית או אם אתם מביאים אותו איתכם – זוהי מחווה שתמיד תרגש, תיגע בלב ותישאר כמזכרת לשנים רבות .

משלוח עציץ בזירה העסקית – ללקוחות, קולגות, ספקים ולעובדים – הפך בשנים האחרונות פופולארית מאוד משפע סיבות. בנוסף לעובדה שעציצים משפרים את האסתטיקה במשרד ומכניסים בו תחושת ביתיות חמימה ונעימה, מחקרים הוכיחו כי נוכחות של צמחים במקום העבודה משפרים את איכות האוויר, מפחיתים את המתח, מאפשרים הרפייה ומגבירים את התפוקה. כך שמשלוח עציץ למשרד גם מקשט אותו ומקפיץ את המראה שלו, מכניס נופך של אלגנטיות ותחכום, וגם אשכרה תורם לבריאות ורווחת היושבים במשרד – שיחקתם אותה

אם אתם רוצים להזמין משלוח עציץ בתל אביב, בחנות הפרחים שלנו פרחי שנקין נשמח להציע לכם מגוון רחב של עציצים במגוון גדלים וכלים – בהתאם לסגנון שלכם ולמסגרת התקציב.
יסמין, חרצית, רקפות, גרניום, לבנדר, סחלבים, קקטוסים, חלבלובים ועוד מגוון אדיר של עציצים מעוצבים בכלים מיוחדים, נמוכים וגבוהים, דקים ורחבים, מחומרים שונים ושפע צבעים .

אחד העציצים הפופולאריים בשנים האחרונות בחנות הפרחים שלנו, הוא סלסלת התבלינים שלנו שכוללת מגוון עונתי מתחלף ומכילה מימד פרקטי שמשדרג את המטבחון במשרד עם צמחים כמו נענע, מרווה ולואיזה .

תוכלו לשלב עם משלוח העציץ גם בקבוק יין משובח, שוקולדים איכותיים או בלונים – בחנות הפרחים שלנו בתל אביב מגוון גדול של אלמנטים להעשרת המתנה, אנחנו מקפידים על חידוש המגוון ועל היכולת שלנו להציג לכם קשת רחבה של אפשרויות – החל מהקלאסיקות ועד הטרנדים החדשים ביותר .

הצוות המקצועי שלנו ישמח לייעץ לכם גבי סוג הצמח המתאים לכם או למקבל המתנה – החל מגודל השטח הפנוי לעציץ, גישה לאור, תדירות ההשקייה ועוד פרמטרים שיהפכו את המתנה שלכם לכמה שיותר מדויקת ומתאימה


ניתן להזמין משלוח עציץ לתל אביב וגוש דן אונליין באתר, בצ'אט בוואטס אפ או טלפונית – מה שנוח לכם

 

 

  מאמרים נוספים